Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 2:24 am

Terwijl troy en gab naar buiten gaan en zitten op het bankje. Begint troy te vertellen;
Gab je bent echt het meisje van me dromen eerlijk waar en we willen heel graag bijmekaar zijn. maar we moeten ook aan andere denken.
Weetje nog met zijn allen "Were all in this together".
Jy moet gewoon je daagjes houde met taylor en ik gewoon me tijd voor trainen en de boys. Af en toe kunen wel wat met zijn 4ren gaan doen, en dan blifjt er nog zat tijd over voor ons alleen Wink
Snap je ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 2:45 pm

Marta is best blij want ze ziet dat Kelsi het begruipt hoe het zit. Maar dan staat ineens Ryan naast haar. Wat vraagt hij nou wil je met me naar het bal?? Mmet een rood hoofd zegt ze:,, Vroeg je nou of ik.." Als ze het verbaasde gezicht van Haar vriendin ziet die snel zegt ik moet naar de wc en weg loopt weet ze dat ze het goed hoorde. ,,Uhm, ja graag!!Very Happy" ze is heel blij ze heeft gewoon nog een date te pakken voor het bal en met een jongen die ze stiekem best wel leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 5:39 pm

Ryan

"Yes!" flapt Ryan eruit als Martha ja zegt. "ehm ik bedoel.. superleuk dat je dat wilt! we spreken elkaar snel weer." stamelt Ryan met een kop als een boei. Hij loopt snel weg, de aula uit. Omg! Martha heeft ja gezegt! Ze wil met me naar het bal! Ryan kan zijn geluk niet op. Hij kan het niet geloven. Maar.. waarom zat ze daar zo met Kelsi? Het leek net alsof er wat aan de hand was. Misschien kan hij haar ook helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 6:49 pm

Chad:

na-school loopt chad naar de kleedhokken.Hij kleed zich vlug om en wacht op Troy! hij zou toch nog wel komen! Ja zeker zo goed ken ik heb wel! Ook al sta ik een paar min te wachten hij komt dat weet ik zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 9:09 pm

troy:


Troy zit zo in zijn gedachten dat hij bijna zijn training vergeet, hij zegt doei tegen de rest en rent naar de gymzaal!
Oo daar heb je chad die is vast al om me aan het wachten. heey chad kom we gaan beginne Wink
En zo begint de training van de wildcaaats.
WHAT TEAAAM ? WILDCATS clown
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 22, 2008 11:58 pm

Sharpay:

Oooh nog steeds heb ik niemand voor mee nar het schoolfeest te gaan. En heeft trouwens niemand mijn posters gezien? niemand heeft het erover denkt ze..
Dan ziet ze zeke lopen, ze denkt: tjaa niemand vraagt me, dus zal ik hem vrage? ik kan natuurlijk niet zonder iemand verschijne.
Sharpay loopt naar zeke en vraagt of hij meegaat met haar. Zeke kijkt verbaast en zegt meteen : ja tuurlijk!

Dan ziet sharpay dat ryan bij martha staat. Zou hij met martha gaan? Sharpay zegt snel tege zeke: tot dan! En loopt vervolgens snel door naar ryan en vraagt: en met wie ga je naar het schoolfeest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 23, 2008 10:42 am

Chad:

Heey Troy! Waar was je? o,de training begint! wat moeten we doen aanvoerder?! Go Wildcats Go!
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 23, 2008 4:00 pm

Gabriella:

Gabriella vind dat Troy helemaal gelijk heeft alleen is ze bang dat taylor haar niet meer wil spreken. Ze zijn uit, gabriella loopt naar de bus. Misschien moet ze straks gewoon even naar taylor gaan. Ze besluit om maar gelijk bij taylor in de buurt uit de bus te stappen. Ze wil het voor het schoolbal uitgepraat hebben en die is morgenavond al dus hopelijk kunne ze het uitpraten. Ze loopt de straat van Taylor in. Ze staat voor haar huis en belt aan. 'Laat taylor thuis zijn, laat taylor thuis zijn' hoopt ze. De deur gaat open, het is taylor. Snel zegt ze Taylor 'ik wil even met je praten maak alsjeblieft niet de deur dicht' ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimezo maa 23, 2008 7:35 pm

Ryan ziet Sharpay aan komen lopen. Ze vraagt hem met wie hij naar het schoolbal gaat. "Nou" begint Ryan opgewonden, "Ik ga met Martha!" zo, denkt hij, het kan me helemaal niets schelen wat zij er van vind. Ik vind Martha al heel lang leuk en dat laat ik niet door Sharpay verpesten. "En door wie ben jij gevraagd? Ik bedoel, het is nog nooit gebeurd dat JIJ iemand moest vragen voor een bal."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimema maa 24, 2008 12:08 pm

Taylor:

Taylor is blij als de dag eindelijk voorbij is. Dit was de stomste schooldag ooit, denkt ze. Als ze de bel dan ook gaat, rent ze meteen naar de schoolbus. In de bus gaat ze in een hoekje zitten met haar mp3 in haar oren. Als de bus stopt bij haar halte, loopt ze de bus uit zonder ook maar iemand gedag te zeggen. Eenmaal thuis loopt ze direct door naar boven om haar spullen te loodsen. Dan merkt ze dat ze een smsje heeft gehad. Hé ik heb een sms, denkt Taylor. Als ze kijkt wat erop staat schrikt ze. Het is een smje van Gabriella, op dat moment gaat de deurbel. Ze loopt naar beneden en zit Gabriella voor haar staan. Ze zegt:'ik wil even met je praten maak alsjeblieft niet de deur dicht'. Taylor is zo verbaasd, dat ze even niet weet wat ze moet zeggen. Maar ze ziet aan Gabriella's gezicht dat ze erg verdrietig is en Taylor zegt tegen haar: 'Ik ben het helemaal met je eens, kom binnen, dan kunnen we praten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimema maa 24, 2008 2:26 pm

Sharpay:

'Ooh zeke heeft mij al een paar dagen geleden gevraagt' liegt sharpay tegen ryan. Maar wel leuk voor je dat je met martha gaat!
Sharpay hangt ondertussen nog wat posters op zodat iedereen op haar zal stemmen als prom queen. Ooh miss kan ik ook nog wat posters in de schoolbus hangen, want daar ga ik nu toch naartoe en ik heb nog wat posters over. 'Vallen ze trouwens wel op ryan? niemand heeft het erover..'
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimema maa 24, 2008 4:44 pm

Gabriella:

Gabriella is blij dat Taylor haar niet meteen weg had gestuurd. Ze lopen naar haar kamer toe. Ze krijgen wat drinken van de moeder van Taylor. Dan begint Gabriella:'ik weet niet echt waar ik moet beginne dus begin ik maar even met dat het me enorm spijt dat ik je zo links heb laten liggen. Ik kreeg gister je smsje en ik was zo geschrokken want ik had het zelf niet eens door en toen vergat ik ook nog om je een smsje terug te sturen en daar kwam ik vanmorgen pas achter dus toen stuurde ik je snel een smsje met dat het me speet en dat we in de pauze even moesten praten, maar je stuurde niks terug. Maar ik ging toch maar in de aula zitten en toen zag ik je langs lopen maar je kwam niet naar me toe dus dacht ik dat je onze vriendschap niet meer wou redden. Ik liep dus weer weg en toen vroeg Troy of ik even met hem wilde praten en hij vond dus ook dat we meer met onze vriende om moesten gaan en daar had hij ook helemaal gelijk in dus ik hoop echt dat je me kan vergeven??...'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimema maa 24, 2008 5:02 pm

Ryan

"Wat leuk dat je met Zeke gaat!" zegt Ryan tegen zijn zus. "Die posters? Oo.. jaa.. ze vallen wel op hoor, maarja.. ik bedoel.. bij elke gelegenheid verspreid jij posters, dus erg speciaal is het niet meer..." Ryan is een beetje geïrriteerd, dat zijn zus áltijd zichzelf de hemel in wil prijzen. Maarja, dat moet ze zelf weten. "Maar ik stem wel op je hoor." zegt Ryan er snel achteraan, met een gemaakte glimlach. Dan loopt hij snel naar de bus. Ik moet gauw mijn kleding controleren en klaarleggen voor morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 25, 2008 9:38 am

Chad:

na de training gaat Chad naar huis. Daar gaat hij zich ff douchen en bekijkt alvast wat hij morgen aan zal doen! AH,een spijkerbroek,een groen korte mouwen shirt,en de gewonen gympen,en zijn ketting.Dan roept zijn moeder dat hij moet komen eten! Chad merkt nu pas dat hij honger heeft en sprint naar beneden.Mam wat krijgen we vandaag? Zijn moeder antwoord:ewten,aardappelen,braadworst.Jouw lievelings eten toch? Ja,antwoord Chad! met grote ogen heerlijk ik dat al dat ik dat rook! mmmm,eetsmakelijk Chad! zei zijn moeder! ja,dat deed hij wel! na het eten en wat Tv kijken was het tijd om naar bed te-gaan! hij zei tegen zijn ouders wetrusten! en ging naar bed! Hij vroeg zich af wanneer hij met Taylor naar de stad zou gaan! hij vroeg haaar dat morgen op school wel! En ging vlug naar dromenlandje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 25, 2008 3:41 pm

Toen Ryan klaar was met kleding klaarleggen, eten en huiswerk maken, kroop hij even achter de computer. Misschien is Martha wel op msn. Helaas, ze was er niet. Hij computerde nog wat maar ze kwam niet meer online. Jammer, dacht hij. Ik hoop echt dat er niets ernstigs met haar aan de hand is. Ryan stapte onder de douche en koop daarna zijn bed in. Ik spreek haar morgen wel weer, dacht hij bij zichzelf, en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 25, 2008 4:02 pm

Als Marta thuis komt dan rent ze gelik naar boven.. ,,Mam, Mam!! Ik ben zo blij!! Ik ga met Ryan naar het school feest!! Kan ik mijn mooie jurk die ik van jou heb gekregen nog aan doen." Maar haar moeder reageerd niet op haar. Ze ziet dat ze nog licht te slapen en probeerd haar moeder wakker te maken. Maar ze word niet wakker. ,,Maaaam!!" gilt ze in paniek. Langzaam word haar moeder wakker en begint te gillen:,,AUW!! AUW!! Mijn buik.. Nu raakt Marta helemaal in paniek.. Stik.. Wat moet ik nou doen denkt ze?? Rustig blijven zegt ze tegen zichzelf.. Ze ademt diep in en zegt tegen zichzelf:,,Rustig na denken.. 112 Bellen natuurlijk.. Ze zegt het komt goed mama!! Ze stormt de trap af naar beneden belt 112. In de tussentijd dat ze moet wachten op de ambulance belt ze de buren en die nemen haar zusjes even mee en rent dan weer naar boven. Ze gaat aan haar moeders bed zitten en begint te huilen.. Mam!! Je gaat niet dood oke,, Beloof het. Haar moeder knikt Oke liefje.. Ik zal bij je blijven. Dan komt de ambulance en rent naar beneden om de deur open te maken. De mensen van de ambulance vragen waar het is en wat het is gebeurd als een andere boven is bij haar moeder. Dan stoppen ze daar de auto en mag ze voorin mee rijden. Als ze er zijn word haar moeder meteen naar de IC gereden en Marta stort in elkaar neer in stoel. Huilend belt ze Kelsi die er niks van snapt maar er gelijk aan komt. Huilend wacht ze en dan vliegt Kelsi haar om de hals.. En zegt: O schat, wat is er gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 25, 2008 4:16 pm

Sharpay:

Sharpay is haar laatste keuze aant make voor het bal. Ze is nog aan het twijfele tussen 2 jurken. Uhmmm wie zal ik is ff vragen om te kiezen?
RYANNNN roept sharpay terwijl ze zijn kamer opstormt. Welke vi.., ooooh je slaapt al sorry! zegt sharpay. Je slaapt zeker zo vroeg om er morge goed uit te zien voor martha? ik hoop voor je dat het gezellig wordt =)

Maar dit is ff veel belangrijker: welke jurk vind je mooier?
Ze laat twee jurken zien. Deze of deze? Of moet ik ze even aandoen en dan laten zien? En wat doe jij aan morge?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 12:22 pm

Ryan schrikt zich rot als Sharpay ineens zijn kamer instormt. "Welke jurk?" zegt Ryan half slapend. "Nou.. doe die linkse maar." zegt hij zonder echt te kijken. "En ik doe aan wat er op die stoel ligt." zegt hij wijzend naar een stoel op zijn kamer. "Ja ik hoop ook dat het gezellig wordt met Martha, en ook voor jou met Zeke. Maar nu ga ik weer slapen als je het niet erg vind." Ryan valt weer in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 1:07 pm

TROY:


Aahh wat heb ik lekker geslapen dekn troy bij zichzelf.
Vanavond is het zo ver!Smile Het bal!
Troy heeft er echt veel zin in, hij heeft een vet pak en zijn vriendin ziet er nog beter uit!Smile
Kan niet beter toch ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 8:27 pm

Chad:

Chad word wakker! en denkt: Yeah! vanavond is het bal! ik hoop dat Taylor vandaag ff mee wil gaan naar de stad! En natuurlijk een leuke outfit kopen! ik zal haar ff sms-en! [i]Heey Taylor!
Wil je vandaag met mij naar de stad gaan? het bal is al namelijk vanavond! Groeten van Chad![b]verzonden! nu maar hopen op het antwoord ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 8:37 pm

Ryan

Ryan wordt wakker van de wekker. De eerste gedachte die in hem opkomt is: Vanavond is het bal! hij springt uit bed en kleed zich snel aan. "Zo, jij bent wel erg wakker, zo op de vroege ochtend!" zegt zijn moeder tegen hem als hij beneden komt. "Vanavond is het bal! Ik heb er zó'n zin in." zegt hij. Ik hoop maar dat er niks ernstigs met Martha aan de hand is, denkt hij. Als hij zijn ontbijt op heeft, is de bus er al. "Sharpay, de bus is er!" roept hij naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 10:28 pm

ik weet dat dit niet helemaal klopt omdat jullie al bij de volgende ochtend zijn, maar ik moet dit ff schrijven anders klopt het verhaal niet meer Razz


Taylor:

Als Taylor en Gabriella boven op haar kamer zitten, barst Gabriella uit over het feit dat het haar heel erg spijt. Als Taylor het gezicht van Gab ziet, kan ze niet langer meer boos zijn. 'Zullen we dan alles maar gewoon vergeten en weer vriendinnen zijn, het was gewoon een misverstand met die smsjes, want ik was mijn mobiel per ongeluk thuis vergeten en had dus niet gezien dat je een smsje had gestuurd en ik snap ook best wel dat jij zo overdonderd was over mijn smsje dat je vergeten was een smsje terug te sturen', zegt Taylor. Gabriella is het met Taylor eens en ze zijn beide blij dat het weer goed is. Ze hebben beide dan ook niet door dat het al laat is, totdat de moeder van Gabriella belt. Als Gabriella weg is en Taylor gegeten heeft, maakt ze nog snel even haar huiswerk en kruipt ze daarna gelijk der bed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimewo maa 26, 2008 10:56 pm

Gabriella:

Gabriella word wakker. Ze is zo blij dat het weer goed is tussen haar en Taylor. Ze stuurt Taylor, Troy en Chad een smsje:
Heee!!
Zullen we vanavond met
zn vieren naar naar het bal
gaan? In de Cabrio van mijn oom?
Xx Gab


Gabriella kleed zich snel aan. Ze pakt haar boekentas in en loopt naar beneden. Ze is benieuwd wie vanavond de Promqueen zal worden, waarschijnlijk sharpay. Ze is aan het bedenken op wie ze zal stemmen, ze zit aan Taylor te denken en aan Troy natuurlijk als promking. De schoolbus komt. Ze zegt haar moeder gedag en loopt naar buiten ze ziet Taylor zitte. Hoi Taylor!! en zin in vanavond??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 9:24 am

Chad:

Chad wil naar de bus lopen! Maar....dan hoort hij zij mobiel gaan! o,een smsje van gab! ff terug sturen![i]ja ik wil zeker met z'n vieren naar het bal![b] Ik hoop nu maar gauw ff dat Taylor mijn smsje beantwoord! de bus Chad! roept zijn moeder! Oja,de bus ik vraag het op school wel aan Taylor!
Terug naar boven Ga naar beneden
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitimedo maa 27, 2008 6:49 pm

Taylor:

Als Taylor de volgende ochtend wakker word is ze helemaal happy. Het is weer goed tussen haar en Gab en vanavond is het bal ook al! Als ze op haar mobieltje kijkt ziet ze dat ze een smsje van Chad heeft gehad. Hij vraagt of ze mee gaat shoppen, alweer denkt Taylor, maar we hebben toch laatst al kleren voor het bal gekocht? Snel stuurt ze eens smsje terug.
Heey Chad,
We hadden vorige week toch al kleren voor het bal gekocht ?
Naja we hebben het er nog wel over op school.Wink
XxX Taylor <3

Als ze het smsje verstuurd, krijgt ze er direct een terug. Zo Chad is snel met sms'en, dent ze. Maar dan ziet ze dat het een smsje van Gab is. Ze is helemaal enthousiast over het plan van Gab dat ze meteen wat terug wilt sturen, maar dan staat de schoolbus er al en rent ze snel naar beneden. Ik stuur wel wat terug in de bus, denkt ze. Maar dat is niet nodig want als Taylor net in de bus zit, komt Gabriella er al aan. Hoi Taylor!! en zin in vanavond? zegt Gabriella als ze naar haar toekomt. Heey Gab!! Ja ik heb zeker zin in vanavond, ben ook echt benieuwd wie er PromQueen wordt, jij ook niet??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: