Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Lian

Lian


Aantal berichten : 1009
Leeftijd : 31
Registration date : 21-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 02, 2008 8:14 pm

Hier kan je beginnen met de RPG,
opgeven kan ik het andere topic.
Maar ik denk dat we eerst maar even moeten kijken wat voor RPG jullie willen, kerkerstijl of verhalenstijl,
Ik maak daar ook wel even een topic voor aan Wink
ik wil dat je hier alleen post voor het verhaal dus, maar als niet iedereen het snapt gaat dat nog niet
_

Troy Bolton - :ZANESSAFAN!!
Gabriella Montez - Robinn
Sharpay Evans - Maaike
Ryan Evans - Mariie
Chad Danforth - Fleur
Taylor Mckessie - x.assie.x
Kelsi - Annabel__
Marta - Anouk Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alexpettyfersource.com
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 3:17 am

Gabriella:

ze zit aan tafel haar ontbijt te eten, ze hoort haar moeder zeggen dat de schoolbus over 5 minuten komt, 'ja weet ik'. Gabriella denkt: ik heb weer zoveel zin in school zo net na de zomervakantie, ik heb iedereen zo erg gemist. Ze pakt snel haar spullen en dan hoort ze de schoolbus aankomen. 'Dag mam, ik zie je vanmiddag' en ze loopt naar de bus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 3:30 am

Sharpay:

Pff, vandaag weer afscheid nemen van mijn vrijheid, denkt Sharpay. Daar gaan mijn dagen waarin ik lekker de hele dag in de zon lig, en maar bediend wordt. Kan ik vandaag weer naar dat irritante gezeur van Gab luisteren, maar misschien is ze stiekem toch wel weer verhuisd, laat ik het hopen. Ze kijkt voor de laatste keer in de spiegel, ze denkt: ik vind dit roze hempje niet bij mn tas passen' ze loopt snel naar der inloopkast en pakt een van dr honderden tasjes uit de kast en gaat naar de schoolbus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 4:01 am

troy

Pfoee denkt troy , vandaag weer naar school al dat huiswerk word nou al gek als ik er aan denk.
Maar denkt hij ik zie eindelijk gabbie weer, en ik kan weer lekker basketballen met me jongens.
Troy kijkt op de klok, het is tijd hij stapt naar buiten en loopt ricting de bus.
Terug naar boven Ga naar beneden
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 11:21 am

Taylor:

Yes!!! eindelijk weer naar school, denkt Taylor als ze opstaat. Maar dan bedenkt ze zich dat ze deze keer niet graag voor het huiswerk en de vakken naar school wilt, maar voor Chad. Dromend over Chad kleed ze zich aan, pakt ze haar spullen en loopt naar beneden. Tot dat haar zus zegt: 'He Taylor, waar zit jij met je hoofd, de bus er al, je bent te laat!' Schrikkend schiet Taylor wakker uit haar droomwereld, ze pakt haar spullen, propt snel een broodje in haar mond en rent de deur uit. Gelukkig is ze nog net optijd en Taylor gaat puffend in de bus zitten. Deze eerste dag begint al goed, denkt ze vermoeiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 31
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 12:52 pm

Kelsie:

Kelsie is al vanaf 6 uur wakker. Haar tas staat klaar, ze heeft zich aangekleed en heeft al ontbeten. Ze zit achter de piano terwijl ze bezig is met het spelen van everyday denkt ze aan de zomer hoe blij ze was dat ze al haar dagen niks anders hoefde te doen dan werken met haar vrienden, lol maken met haar vrienden en muziek maken. Dan denkt ze aan dit jaar. Het laatste jaar van High School ze heeft geen idee hoe het allemaal zal gaan, of ze wel naar de zelfde Universiteit gaan of ze wel vrienden blijven. Dan roept haar moeder:' Kelsi kom op, de bus staat er al!'. Kelsi pakt snel haar tas en rent de bus in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 3:33 pm

gabriella:

Gabriella stapt de bus uit. Ze keek rond om te kijken of ze Troy kon vinden, maar ze kan hem niet vinden. Gabriella dacht: misschien heeft hij een andere bus genomen. Daarna ziet ze Taylor samen met Chad staan. Ze loopt erheen, 'heey hebben jullie misschien Troy ge...' ze had haar zin nog niet afgemaakt toen ze Troy aan zag komen rennen. Ze moest lachen en zwaaide naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 4:21 pm

Ryan:

Ryan loopt achter Sharpay de bus uit. Pff, daar begint weer een druk jaar, denkt hij. Maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in. Het wordt vast wel gezellig. Ryan heeft besloten dat hij niet langer het schoothondje van Sharpay is, en dat hij doet wat hij zelf wil. Hij ziet Chad, Taylor, Gab en Troy staan. Ik ga ze even begroeten, denkt Ryan, en hij loopt naar het groepje toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 5:21 pm

Sharpay:

Ze loopt ook maar even naar het groepje. 'Hallo troy! en chad en taylor' zegt Sharpay. 'ryan waarom sta je hier? kom we gaan naar binnen'. Ondertussen baalt Sharpay dat Gab niet verhuist is. Hoe kan ik nou het laatste jaar van east high afsluiten met troy en gab samen om me heen, denkt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 6:24 pm

Ryan:

"Oo nou, ik dacht laat ik ze even begroeten, zo na de zomervakantie." zegt hij tegen Sharpay. Hij vind het helemaal niet leuk dat zij zich zo afzonderd van "hun". Ze zijn helemaal niet anders, en eigenlijk vind ik ze hartstikke aardig, denkt Ryan. Maar hij loopt toch maar met Sharpay mee, voordat hij straks een preek over zich heen krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 9:42 pm

Troy :


Troy staat bij zijn vrienden, de bel gaat troy loopt naar binnen samen met de andere, woow denkt hij dit jaar word een knaller het laatste jaar op east high samen met zijn gabriella !Smile
Dan word hij ontwaakt uit zijn gedachte door De stem van darbus uit een lokaal. JaJa school is weer begonnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 10:35 pm

Marta:

Mevrouw Darbus staat al weer hele verhalen te vertellen als Marta de klas binnen komt rennen. ,,Sorry, sorry mevrouw, maar.." mevrouw Darbus in een een goede bui en zegt:,,Bespaar me het verhaal maar, ga maar zitten." Op gelucht ploft ze neer in haar stoel.. Snel slaat ze haar boek open en zwaait naar Gabriella en Kelsi, als Darbus weer verder gaat. Ze krijgt een vriendelijk lach terug en verdiept zich dan in haar boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 10:41 pm

Gabriella:

Gabriella kijkt op de klok, nog 10 minuten en dan is deze les is eindelijk voorbij. Gelukkig hebben we vanmiddag vrij denkt gabriella. Ze kijkt de klas rond, niemand is eigenlijk aan het opletten. Mevrouw Darbus is ook weer eens over de dramaclub aan het vertellen. "Over hoe geweldig die wel niet is".
Ze stuurt een briefje naar Troy, er staat op: zullen we vanmiddag iets leuks gaan doen? Xx Gab.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 31
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 11:27 pm

Kelsi:

Als kelsi in de klas zit verveelt ze zich kapot Darbus loopt maar door te gaan over hoe geweldig shakespeares is. Ze begint om zich heen te kijken alles is weer het zelfde als vorig jaar: Chad speelt met zijn basketball, Gabi stuurt een briefje naar Troy, Ryan en Sharpay letten natuurlijk op, en Martha... Waar is Martha eigenlijk?? Kelsi begint zich zorgen te maken. Maar 5 minuten later komt Martha binnen. Waarom zou ze zo laat zich vraagt ze zich af, ze spreekt met zichzelf af dat ze dat zo aan haar zal vragen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 11:35 pm

TROY:

Yeaah zelfde gedachten denkt hij ik kan niet wachten om weer alleen te zijn met gab !Smile
mmm denkt hij wat zullen wij eens gaan doen , misschien samen naar het park. Nouja we zien het straks wel denkt hij.
Eerst nu basketbaltraining en terwijl hij era aandenkt staat chad voor zijn neus.
Ben je er klaar voor Chad vraagt troy, Nou ik in iig wel !Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimezo maa 09, 2008 11:53 pm

Sharpay:

De les is afgelopen en ze loopt door de gang. Ze blijft maar denken: wat stond er op het briefje van gabriella? Dan ziet Sharpay dat ryan een paar meter voor haar loopt. 'Ryan! Omdat je toch zoooo'n goede vrienden bent met die wildcats, mag jij even gaan uitzoeken wat gabriella op haar briefje naar troy heeft gezet.' Vervolgens loopt ze snel weer verder naar haar kluisje om weer even een nieuw vest aan te trekken, ze kan tog neit de hele dag in hetzelfde blijve lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 1:02 am

Gabriella:

'Eindelijk zijn we uit' zei gabriella tegen Taylor. Ze loopt naar haar kluisje toe. Ze legt haar boeken in der kluisje en kijkt snel nog even naar de foto van haar en troy, pakt haar tas en loopt weg. Ze ziet een van de wildcats naar de gymzaal rennen. Gabriella denkt: Die is vast te laat voor de basketbaltraining. Ze loopt door de gangen langs de gymzaal. Zal ik toch maar even gaan kijken bij de training van Troy, bedenkt ze. Eerst even aan meneer Bolton vragen. Hij vind het goed en ze gaat op de tribune zitten. Ze zijn nog niet begonnen, ze ziet troy lopen. Ze zwaait naar hem en maakt een kushand gebaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 3:17 pm

Troy:

Terwijl troy de gymzaal binnenloopt ziet hij gabriella zitten Smile
hij geeft een een kushand terug.
Wat is het toch een lekkerding denkt hij bij zichzelf.
Dan roept coach bolton dat ze gaan beginnen.
Pfoee eindelijk de fluit dat het is afgelopen gauw douche en omkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 5:40 pm

Ryan:

Nog een beetje verbaasd van "de opdracht" die hij van Sharpay heeft gekregen loopt hij naar zijn kluisje. Wat moet ik hier nou weer mee? Als ik het niet uitzoek, wordt Sharpay vast heel boos op me, denkt hij. Dan ziet hij Gab en Troy samen de gymzaal uitkomen. Ryan loopt naar ze toe. "Hoi Gabriëlla, en Troy! Zeg wat ehh.." verder komt hij niet. Dit kan ik toch niet maken? denkt hij. Het is vast privé. Hij besluit het niet te vragen. "Wat vonden jullie van de eerste lesdag van dit jaar?" Bedenkt Ryan snel om zijn zin af te maken. Sharpay kan de pot op met haar opdracht, denkt Ryan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 31
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 7:18 pm

Kelsi:

Terwijl Kelsi en Martha naar huis lopen hebben ze het over de eerste schooldag. Kelsi vraagt:' Waarom was je eigenlijk te laat vandaag bij Darbus.' Kelsi ziet dat Martha schrikt... Ze zei dat ze te laat was voor de bus. Maar Martha is nooit te laat denkt Kelsi. Er moet meer achter zitten... of zit mijn fantastie hier achter??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 7:38 pm

Gabriella:

De training is nu even aan de gang, ze spelen een oefenwedstrijd. Hij heeft al heel vaak gescoort. Wat is hij toch goed, denkt ze. De training is afgelopen. Troy loopt richting de kleedkamers. Gabriella roept hem nog snel. 'Ik wacht op je in de gang', ze ziet hem knikken en ze loopt naar de gang. 10 minuten later komt Troy al uit de gymzaal gelopen. 'Zo jij bent snel klaar' zegt ze tegen hem. Daarna willen ze samen weglopen maar daar komt Ryan, hij vroeg ons hoe we onze eerste dag vonden. Ik vond het wel een beetje raar want het leek wel of hij iets anders wou zeggen... toch lopen ze samen naar buiten. 'Wat zullen we gaan doen?' vraagt ze aan troy.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 7:54 pm

Sharpay:

Ze loopt door de gang en ziet ineens ryan bij troy & gab lopen. Yeah! denkt ze. Ik zal maar niet er achteraan gaan lopen want dan weten ze waarom ryan vraagt wat er op het briefje stond. Ik hoor het thuis wel wat erop stond van ryan!
Sharpay loopt dan maar naar buiten en gaat bij kelsi en martha zitten in de bus. 'Tja het zijn wel wildcats, maar als ik nou even vrienden wordt met hun kan ik wel te weten komen waar troy en gab telkens zijn buiten school. En pff wat heeft kelsi een lelijk shirt aan vandaag.' denkt Sharpay. 'Hoi Kelsi en Martha! Leuk shirt Kelsey! Nieuw?' zegt Sharpay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 8:18 pm

Ryan

Ryan had nog even met Gab en Troy staan praten, en liep toen naar buiten richting de bus. Hij ziet Sharpay de bus instappen. Als Ryan ook de bus in stapt, ziet hij dat ze met Kelsi en Martha zit te praten. Wat moet ze nou weer met hun, ze vind hun helemaal niet aardig, denkt hij. Hij gaat naast Sharpay zitten. "Hey zus. Hoe vond jij je eerste dag?" vraagt hij aan zijn zus. Nu maar hopen dat ze niet gaat vragen naar het briefje van Gab...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 8:32 pm

Chad:

chad loopt naar de bus. En gaat naast Taylor zitten. En vraagt:Hoe vond jij de eerste schooldag? Hij blijft nog even kletsen met Taylor! En dan ziet hij ook Ryan en Sharpay zitten! als hij uit de bus stapt! Vraagt hij waar ze het over hadden! Maar er kwam nog geen antwoord! Chad werd er moe en liep toen maar weer naar Taylor toe hij kletsen nog even en toen ging hij naar huis! bellden chad, Troy op om iets te doen! Maar Troy had het te druk met Gabriella! dus dan maar niet dacht hij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitimema maa 10, 2008 8:38 pm

Fleur je moet je wel aan het verhaal aanpassen aan wat er al is verteld anders klopt het niet, ik heb nu je bericht even veranderd Wink


TROY:


Pfoee zegt troy tegen gab ik heb echt geen idee wat we kunnen doen, iig iets waarmee we met ze 2en zijn !Smile
Dan gaat troys telefoon , Chad om te vragen of ze wat kunnen gaan doen.
Sorry zegt troy, Ik kan echt niet ga wat met gab doen vanmiddag !Wink
Uit eindelijk belanden ze in de stad om wat te drinke en een beetje te winkelen.
Daarna maken ze nog een wandeling door het park en dan is het al weer etenstijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: