Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimevr apr 25, 2008 8:26 pm

MEVROUW DARBUS:

En de promking & promqueen zijn gewordennn .. natuurlijk TROY & GABRIELLA. Wij zijn hier uitgegaan van de leerlingen keuze maar ook van onze jury , namelijk ik zelf & de directeur. hartelijk gefeliciteerd komen jullie je kroon & diadeem maar halenn en dan verwachten we natuurlijk een dans van jullie! geef ze een applaus troy & gabriella!

( whaha niemand zei wie het werd dus heb ik het maar gedaan sorry maar ik heb mezelf gekozen hahaha)

TROY:

Omg denk troy ik en gabriellaa ? en ze worde nog verbaasd het podium opgedieuwd door chad en taylorr en de rest van de wildcast , iedereen klapt en troy moet denken aan de eerste keer dat hij zijn gabriella heeft ontmoet. opeens krijg hij een kroon op zijn hoofd gezet en mag hij gaan dansen met gabriellaa. hij buigt en vraagt: "Mag ik deze dans van u ?".
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimevr apr 25, 2008 8:41 pm

Gabriella:

OMG ze kan het niet geloven! Ze krijgt een diadeem op, hij is echt zo mooi. Dan vraagt Troy haar om te dansen. Ze pakt haar jurk vast, 'Natuurlijk mag je dat' helemaal verliefd loopt ze samen met Troy naar het midden van de dansvloer met de kaarsjes om hun heen. Er word een heel rustig nummer gedraait. Ze kijkt naar Troy en dan zoent ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 26, 2008 12:56 pm

Chad:

Wow,Troy & Gabriella zijn de promking & de promqueen geworden! en samen met Taylor duwt hij troy,gabriella op het podium.
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 26, 2008 4:49 pm

Sharpay:

Hoe kan dat nou? Troy en en en gab? Neeeeee! denkt sharpay. Ze loopt meteen naar ryan: zeker niet op mij gestemd he? pfff ik heb ook niks aan jou..

En dan loopt ze daar troy en gab. En ze zegt tegen hun: Gefeliciteerd! echt leuk dat jullie samen hebben gewonnen! Ben echt blij voor jullie! En echt knap dat je gewonnen had gab, was natuurlijk niet makkelijk om van mij te winnen, en uhmm natuurlijk ook van taylor enzoo he!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 26, 2008 8:39 pm

RYAN

Ryan vind het super leuk voor Troy en Gab. Dan komt Sharpay ineens naar hem toegelopen. Jeetje, die is aangebrand, denkt hij. Maar voordat hij antwoord kan geven is ze alweer weg. Ryan pakt Martha's hand vast, en ze lopen wat dichter naar de kaarsjes toe. "Wat zien Troy en Gabriella er mooi uit, heh?" zegt hij tegen Martha. Samen staan ze er glimlachend naar te kijken. Dan pakt hij Marhta vast, geeft haar nog een zoen, en vraagt: "Mag ik deze dans van u, schoonheid?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 26, 2008 8:47 pm

Martha:

Martha is zo blij. Als Ryan zo lief vragat ze wil dansen word ze heel rood en verlegen en lachend loopt ze mee. Dat toch nog zo'n mooie avond zou worden na alles wat er gebeurd is. Ze laat zich lekker in de armen van Ryan vallen en gaat helemaal op het moment. Maar dan komt de boze Sharpay op hum af gestormd. En wat moet dit voorstellen?? gilt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 27, 2008 2:17 am

TROY:


oeeh denkt hij dit is zo'n leuke avond. Hij en gab lekker aan het dansen en ryan en martha zijn zo'n leuk stel Smile. all de wildcats beginnen te dansen in stelletjes, en dit is helaas al weer de laatste dans van de avond.
Straks moeten ze naar huis, maar het lieft houdt hij gabriella voor eeuwig in zn armen !Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 27, 2008 9:24 am

Chad:

ooh,dit is echt een super avond! jammer dat dit al de laaste dans is Crying or Very sad hij neemt Taylor stevig in zijn handen! en zo houden ze dat wel ff vol(ofja,ff misschien nog wel langer Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimema apr 28, 2008 5:18 pm

Gabriella:

Dit was alweer de laatste dans. Het feest was echt geweldig en ze vind het zo jammer dat het feest is afgelopen. Het mocht van haar nog wel uren door gaan. Ze neemt afscheid van iedereen en geeft Taylor een dikke knuffel, 'Je boft echt met Chad, hij is echt helemaal verliefd op je!' dan loopt ze samen met Troy naar de auto. 'Ik vond het echt een super leuke avond, vooral met jou! zegt ze tegen Troy.' Eigenlijk wil ze nog helemaal niet naar huis en dan stappen ze allebei de auto in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimema mei 05, 2008 11:14 am

Chad:

de laatse dans is alweer afgelopen! jammer....hij geeft Taylor nog een zoen,en dan neemt hij haar mee naar de auto.Dan zegt hij tegen Taylor: dit was echt een super avond,die mag nog wel een keer vaker komen! en dan worden wij misschien wel de promqueen en de promking! dan stopt de auto alweer bij Taylor's huis! Chad zwaait net zo lang tot dat Taylor niet meer te zien is! En dan stopt de auto voor zijn huis! hij bedankt de chauffeur,en gaat dan naar binnen. Hij begint zijn hele verhaal te-vertellen! over Troy & Gab dat hun de promqueen en de promking waren goworden, over het dansen met Taylor en de foto met de wildcats. over de hele anvond eigenlijk! het was ook zo super leuk allemaal! Dan trekt hij zijn kleren uit en gaat slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 24, 2008 9:22 pm

ZAC:


De directeur van de school komt aan het woord, " Beste Wildcats bedankt voor het komen op jullie "Prom". Troy bolton en Gabriella montez gefeliciteerd! Helaas is deze avond al weer ten einde en moet ik jullie vragen om de school te verlaten". Oeeh denkt troy ik heb nog helemaal geen zin om naar huis te gaan. hij probeert wat te verzinnen. Wildcats laten we met zn allen nog wat gaan doen! is er niemand alleen thuiss ?
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 5:40 pm

Sharpay:

Sharpay bedenkt zich dat ze wel naar haar huis kunnen komen. Zo heeft ze nog een kans om Troy en Gabriella uit elkaar te krijgen en dan kan ze zo meteen nog een plannetje bedenken om Troy voor zich te winnen. Ze loopt naar de wildcats toe: 'heey, jammer he dat het feest is afgelopen? uh ik hoor Troy net zeggen dat hij vroeg of er iemand alleen thuis is en ik ben dan wel geen wildcat maar bij ons is er niemand thuis en we hebben een grote ruimte waar we heen kunne gaan. Wat vinden jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 7:34 pm

ZEKE:

Vet leuk helemaal alleen met sharpay is natuurlijk beter maar met de hele groep ook leuk! Kan ik voor iedereen mischien koekjes bakken dus ja ik wil wel mee Very Happy wat denken jullie jongens?
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 7:55 pm

Gabriella:

gabriella kijkt troy aan, 'misschien bedoelt ze het goed, we kunnen er heen gaan. Ik weet niet waar we anders heen kunnen en ik heb nog niet zoveel zin om naar huis te gaan. Als het nu niks is kunnen we altijd nog naar huis gaan'. Er komt een leraar naar hun toe gelopen. 'kom jongens jullie moeten nu echt de school uit, ga nog maar even buiten staan kletsen'. De wildcats lopen met z'n alle naar buiten om nog even verder te beslissen wat ze nog gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 9:27 pm

Zeke:
Zeke probeert iedereen te overtuigen zoadat het nog heel gezellig kan worden en langzamerhand lukt het hem om ze over te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 9:29 pm

Martha:

Jij gata natuurlijk hoe dan ook mee met de wildcats want je woond daar natuurlijk maar vind je het nog leuk als ik mee ga? Vraagt ze aan Ryan. Ryan knikt blij en Martha lacht verlegen naar hem. Martha pakt voor zichtig de hand van Ryan vast en dan lopen ze hand in hand naar de reat van de groep. Martha zegt: Ik en Ryan gaan ook mee..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimezo mei 25, 2008 9:51 pm

RYAN

Het lijkt me supergezellig, denkt Ryan. Maar ik weet niet of Sharpay het wel als "gezellig" bedoelt.. denkt hij een beetje wantrouwend. Nouja, we zien wel. In ieder geval gaat Martha mee Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimema mei 26, 2008 8:29 am

chad:

Ja,gezellig ik ga zeker ook mee! Ik ben een echte Wildcat!
Terug naar boven Ga naar beneden
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimewo mei 28, 2008 7:59 pm

Zeke:
Yes en ze gaan weg op naar het huis van Sharpay
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimedo mei 29, 2008 1:05 am

TROY:


Hij kijkt gab aan, ahjoh we gaan gewoon !Smile
En ze gaan met zn allen opweg naar het huis!
Yeaaaaaah wildcats we gaan der nog even een leuke afsluiter van maken !Smile
Daar aangekomen gaat er een muziekje aan en er hangt een gezellig sfeeer! iedereen is gezellig aan het dansen en blij dat het feest zo leuk was!
Troy neemt gab even mee naar buiten , en ze gaan op een schommelbank zitte aan de grote vijver
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 30, 2008 1:17 am

Gabriella:

Gabriella ziet een kleed op de schommel liggen. Heb je het koud? als Troy knikt pakt ze het deken en slaat het op hun heen en houd ze Troy's hand vast. Ze kijkt naar de vijver, hij is zoo mooi en de tuin ruikt heerlijk. Op de achtergrond horen ze de muziek van het feest, het is een heel mooi rustig nummer. Dan zegt Gabriella 'Het is hier echt zo mooi! Sharpay boft maar met zo'n mooie tuin en... ik bof echt om zo'n lief vriendje als jou te hebben!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimema jun 09, 2008 3:43 pm

Zeke:
Hij Sharpay zullen we ergens wat leuks gaan doen maar wel naar die voortuin want in de voortuin zitten gab en troy opeens krijgt sharpay een blik in haar ogen en zeke loopt maar weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimedi jun 10, 2008 8:27 am

Chad:

Chad gaat met Taylor weer op de dansvloer!
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimedi jul 01, 2008 3:09 pm

Sharpay:

Hoe kan zeke nu vragen of we in de voortuin gaan zitte, Ik kan Troy hier toch niet mer gabriella laten zitten. Wacht ga jij maar vast in de tuin zitten ik kom er zo aan. Ik moet even wat regelen. Ze kijkt naar troy en gabriella, 'Bah gewoon walgelijk om te zien hoe hun daar met zn tweetjes heel lief zitten en ik hier gewoon alleen sta. IK hoor daar samen met Troy te zitten.' Ze loopt naar Gabriella en Troy toe.. maar dan hoort ze achter haar zeke heel hard roepen. SHARPAY kom je nog?? Je zou toch ook komen? *zucht* Sharpay loopt maar naar Zeke toe misschien kan ik straks nog iets met Troy gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitimevr jul 04, 2008 2:45 pm

TROY:


mmm , waarom liep sharpay nou weer wegg ?
hey gab luister is , we hebben nu bijna vakantie we hebbe keihard gewerkt allemaal.
Wat dacht je er van als we nou is op vakantie gingen , jij & ik , en misschien willen taylor en chad ofzo ook wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: