Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimema maa 10, 2008 8:45 pm

Chad:

Voor Chad was het even vervelen! maarja,dat heb wel eens soms als je beste vriend verlieft is! nog wat trainen was het genoeg. Bellde Troy nod eens op wat ze gedaan hadden! Gezellig samen naar de stad geweest! Leuk zeg! Chad's moeder riep dat hij moest komen eten. Ze aten vis,aardappelen,bloemkool! Niet echt zijn lievelings eten! maarja! voor een keertje maakt dat niks uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimema maa 10, 2008 8:51 pm

@ fleur, volgens mij splitst troy zich niet in 2e? Razz

Sharpay:

Yow broer! Ja ik heb opzich wel een leuke eerste schooldag gehad? Jij ook? Ik zag je lopen bij troy en gab, ik neem aan wat je vroeg wat er op het briefje stond? Wat moet je anders bij hun doen? En heb je ook nog wat andere dingen opgevangen van wat hun zeiden? Oh en hoe vind je mn vest wat ik nu aanheb? Mooi he?
Sharpay blijft aan een stuk door praten en dingen vragen. Net zolang blijft ze praten totdat de bus alweer is gestopt en ze weer uit moeten stappen.
Thuis is ze druk bezig met haar nieuwe kleren die ze gisteren heeft gekocht: kleren passen, combineren enzo..
Tot ze savonds bij het eten bedenkt: ryan heeft geen antwoord geven op mn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimema maa 10, 2008 9:03 pm

Ryan

Als Sharpay en Ryan thuis de bus uitstappen, is Ryan zowat moe van al het geratel van zijn zus. Maar hij is allang blij dat hij geen antwoord heeft hoeven geven op haar vraag, wat er op het briefje stond! Ik hoop dat ze het snel weer vergeet, denkt Ryan. Ze heeft het toch altijd zo druk met zichzelf. Thuis maakt Ryan even zijn huiswerk. Gelukkig is het nog niet zo veel. Daarna kruipt hij even achter de PC, om te kijken of er een zeker persoon op MSN is, een zeker persoon die hij wel heel aardig vind...
Zijn moeder roept voor het eten. Als ze aan tafel zitten, voelt hij dat Sharpay hem nog iets wil vragen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimema maa 10, 2008 11:03 pm

Sharpay:

Oh ryan, en wat stond er op het briefje? Als het maar niet over mij ging, maarja dat kan ook niet eigenlijk. Wat valt er over mij te roddelen? Niks natuurlijk, ik ben perfect. Ik kan zingen, acteren en zie er ook goed uit. En ik heb al de perfecte outfit gekocht voor het schoolfeest van volgende week! En heb jij al je outfit gekocht?
Owja, voordat ik het weer vergeet: Wat stond er nou op het briefje?
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimema maa 10, 2008 11:23 pm

Gabriella:

Gabriella is klaar met eten. 'moet ik nog helpen met opruimen?' vraagt ze aan haar moeder. Maar het hoeft niet dus loopt ze naar boven. Ze zag op de gang der tas staan met het jurkje dat ze vanmiddag heeft gekocht voor het schoolfeest. Zal ik hem nog een keer aan doen, denkt ze. Ze pakt het tasje en rent naar boven. Ze doet hem snel aan en ze kijkt in de spiegel. Ze vind hem geweldig. Troy heeft hem voor haar uitgekozen.
snel pakt ze haar telefoon, even een smsje sturen hem:
Hee lieff
ik vond het winkelen
vandaag heel leuk en
de park wandeling was
echt romantisch. Ik heb
nog even mn jurkje
aangedaan. Ik kon het
niet laten!!
Xx hou van je
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 12:50 am

troy :


Troy zit op de bank wat tv te kijken en dan gaat ze telefoon , yeah gab denkt hij !Smile
Ahh wat een lief smsje denkt hij bij zichzelf. Alleen hij kan niet terug sturen want hij heeft zijn nieuwe beltegoed nog niet.
Snel gaat hij naar boven om zijn mail te checken. Hij stuurt vanessa een mailtje met daar in:

iloveyouu, het was gezellig vanmiddag! xxx troy

Ooh wat een geweldige meid is het toch ook. Nou nog even wat voorbereiden voor school en dan zo myn bed in denkt hij!
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 1:07 am

Gabriella:

gabriella zit op haar computer haar huiswerk te maken. Dan ziet ze een mailtje van troy krijgt. Ze klikt erop en gaat hem lezen. Ahh hij is zo lief!! ze opent een nieuwe mail.
ik zat huiswerk te maken toen ik je mailtje kreeg. Dadelijk lekker naar bed en dan zie ik je morgen. Weltrusten alvast! Xx love you
Ze maakt haar huiswerk af en dan gaat ze naar bed. Ze moet morgen weer vroeg op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 1:38 pm

Marta:

Als Marta 's Avonds in bed ligt denkt ze aan kelsi. Zij zag dat er iets was met haar. Ze wil maar kan het niet vertellen. Ze denkt aan wat er allemaal is gebeurd. Ze denkt aan haar moeder. Ze mag het niet vertellen van haar. Haar moeder is heel erg ziek geworden ze weten niet wat ze heeft en nu moet ze voor haar zusjes zorgen. Dan kan niemand anders doen. Ze vind het vreselijk dat haar moeder zo ziek is.. Maar zij hefet ook maar heel weinig tijd voor school enzo want haar zusjes zijn pas 4 en 5. Langzaam doet ze haar ogen dicht en ja hoor.. Haar zusje begint weer te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 6:01 pm

Ryan

Shit, wat nu? denkt Ryan, als Sharpay hem vraagt wat er op het briefje stond. "Briefje?" zegt hij maar snel, alsof hij van niks weet. "Welk briefje? ooja, dat briefje! Oeps, sorry, helemaal vergeten!" Oonee, dat was geen slimme zet, denkt hij bij zichzelf. Nu gaat ze natuurlijk vragen wat ik dan vanmiddag bij Gab en Troy deed. "Ryan! Kom eens!" hoort hij zijn vader roepen. Pfieuw, wat een timing! denkt hij. "Ik kom al!" roept hij terug, en hij snelt de keuken uit. Hij moest even zijn vader helpen met de golfspullen schoon maken. Daarna maakte hij nog even snel zijn huiswerk, nam en douche en kroop zijn bed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 30
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 6:23 pm

Kelsi:

Als Kelsi bezig is met haar huiswerk(wat denkt Darbus wel meteen de eerste dag al huiswerk geven!) kan ze maar niet stoppen met denken wat er nou precies met Martha is. Ze zag gewoon aan haar dat ze loog. Er moet wel iets zijn... Maar wat? Ze besloot dat ze het rustig aan zal vragen want als er wat is kon ze misschien wel helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 6:32 pm

Sharpay:

Pfff nog geen antwoord gehad. Njaa laat ook maar hij wil alleen maar vrienden worden met die mensen, en vergeet gewoon zijn zus. Misschien zal ik zelf ook is aardig moeten doen tegen Gab. Maar ik ben nu echt vet moe dus ga maar slapen. Moest ook zoveel doen vandaag, en ook zovaak mezelf omkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 6:56 pm

Gabriella:

om 7 uur gaat gabriella's wekker.. pff wat is het vroeg, in de vakantie kon ik elke dag lekker uitslapen, denkt gabriella. Ze hebben gelukkig het eerste uur vrij want de leraar van wiskunde is ziek. Gabriella staat op, ze staat voor de kledingkast. Ze kijkt naar buiten, het is mooi weer. Ze pakt een skinnyjeans en een groen tuniekje. Ze loopt naar de badkamer en gaat snel onder de douche en doet haar kleren aan. Ze kijkt op haar horloge. Omg het is al 8 uur en ze moet nog zoveel doen. Ze doet snel haar haren, poetst haar tanden, pakt een lekker geurtje en doet wat make-up op. Ze loopt naar haar kamer en gaat haar tas inpakken, ze kijkt op haar rooster,, 'ownee dadelijk 2 uur darbus'. Ze loopt naar beneden. 'Nounou wat zie jij er leuk uit, ga je wat doen vandaag?' zegt haar moeder. 'nee hoor' zegt gabriella '. Ze pakt haar brood en loopt naar de bus. 'Doei tot vanmiddag' roept ze tegen haar moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 7:25 pm

Chad:

Chad wordt om half 8 wakker en denkt:joppie 1 uur vrij! Hij pakt zijn t-shirt van de stoel met zijn broek en trekt zich aan.Dan gaat hij ontbijten.Pakt zijn tas in en kijkt op de klok 8 uur al! O, ik moet opschieten zeg! Dadelijk wordt Darbus kwaad! rent de deur zegt snel gedag en is weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 11, 2008 11:18 pm

Kelsi:

Voor Kelsi ging de wekkel al erg vroeg. Naja.. Haar zusje begon weer te huilen. Ze heeft ze snel geholpen met klaarmaken voor school en voor de tv gezet. Haar zusjes waren gelukkig stil en had ze genoeg tijd om zich zelf klaar te maken. Ze heeft enorme wallen van de vermoeidheid. Als ze haar tanden staat te poetsen moet ze enorm gapen. Dan hoort ze de bus van haar zusjes en brengt ze naar buiten. Rent naar boven om haar moeder een kus te geven endan staat haar bus er al weer. Naja.. Op naar school maar weer! denkt ze als ze weg loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:25 am

Troy :

Troy zijn moeder geeft een gil naar boven maar troy is al zijn bed uit Wink
Sneel even wat kleren uit de kast gepakt die bijmekaar passen.
En hij schiet even de douche in.
Even later schiet hij in zijn kleren doet zijn haar en pakt zijn boeken en trainingsspullen.
Hij gaat even bij zijn pa en ma aan tafel zitten om een broodje te eten.
Vanmiddag training he zegt zijn vader , Ja pa ik weet het ik zie je straks.
Dag mam en hij geeft haar een kus'
Hij Gaat naar de oprijlaan waar de auto staat die hij van zijn pa heeft gekregen, o wat is hij trotst op dat ding Smile
Binnenkort gaat hij een keer een ritje maken met gab!
Pfoee let the day begin!
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 12, 2008 12:42 am

Gabriella:

Gabriella loopt het schoolplein op en loopt naar het lokaal van Darbus. Daar komt Darbus ook aan. Goeiemorgen roept ze hard door de klas. Iedereen is meteen stil. Ik heb de uitnodigingen voor het bal. Ze deelt ze uit. Gabriella leest hem meteen.

Wil jij de nieuw prom queen of king worden?
Dan moet je nog 3 dagen wachten.
Dus trek je beste kleren aan en kom naar het bal.
Tijden worden nog doorgegeven


Gabriella heeft er zo'n in!! nog een paar dagen wachten en dan is het zover.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 12, 2008 2:05 am

Sharpay:

Sharpay gaf ineens een gil door de klas toen ze het hoorde. Darbus keek haar vervolgens boos aan, dus ze zei snel: Sorry! Maar ik dacht alleen: ik prom queen.... En dan sta ik daar in mijn moooiee outfit!
Ohh gabriella heb jij al een outfit?
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimewo maa 12, 2008 11:59 pm

Gabriella:

Gabriella kijkt de klas rond. In eens staat sharpay voor der neus.Waarom vraagt ze nou of ik al een outfit heb?? is dit nou intresesse of zit hier iets achter? denkt ze. Ze let er maar niet op en zegt: 'Ja ik heb gister samen met troy een jurk gekocht en jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 9:39 am

Chad:

Chad leest de uitnodiging ook(voor het bal)en denkt:een bal wat stoer! maar trainen is leuker! Darbus kijkt hem aan vind je het niks? OF heb je geen outfit?? Nee,hoor zegt Chad vriendenlijk ik vind het wel best leuk! He he is me dat ff gelukt zeg poepoe!! Hij vraagt aan Taylor of zij mee wil gaan naar de stad outfit's kopen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 3:58 pm

Marta:

Ook Marta leest de uitnodiging maar kijkt een beetje bedroeft. Ze kan vast niet door daar zusjes, ze heeft geen geld voor een jurkje omdat de medicijnen van haar moeder zo duur zijn en met wie zou ze moeten gaan. Gabriella gaat met Troy, Taylor zal mischien wel worden gevraagt door chad want iedereen kan zien dat die stiekem verliefd op elkaar zijn. Sharpay heeft de jongens voor het uitkiezen en kelsi, Tsjaa die durft Jason natuurlyk niet te vragen en hij ook niet. Bijde zijn ze er veel te verlegen voor. Ze is zo in gedachten verzonken dat ze de bel niet hoort en schrikt als ineens Kelsi voor haar neus staat. ,,Heey Kels!!" zegt ze overdreven vrolijk. Maar ze kan aan het gezicht zien van Kelsi dat ze denkt:,,Wat is er toch met jou aan de hand?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 5:50 pm

Taylor:

Als de les van Darbus eidenlijk voorbij is, komt Chad naar haar toe en vraagt aan haar of ze straks mee de stad in gaat om een oufit voor het bal te kopen. Dat zit Taylor natuurlijk wel zitten en zegt gelijk ja. Als ze samen met Chad naar de volgende les loopt komt ze Gabriella en Troy tegen. Ik ben zo terug, zegt Taylor tegen Chad. Ze loopt naar Gabriella toe en wilt haar vertellen over Chad en dat hij haar heeft mee gevraagd om straks te gaan shoppen . Maar Gabriella is te druk aan het praten met Troy dat ze Taylor niet ziet staan en haar zo voorbij loopt. Taylor voelt zich opeens heel erg in de steek gelaten en denkt:'Sinds Gab met Troy heeft, heeft ze helemaal geen tijd meer voor mij'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 6:04 pm

is het niet de bedoeling dat je alleen je eige persoon zegt wat die doet en neit van iedereen? anders heb je geen rol nodig Razz

Sharpay:

Leuk dat je samen met troy een jurk hebt uitgekozen! Ik heb ook al een hele mooie jurk, zegt sharpay tegen gabriella. Als de les is afgelopen bedenkt sharpay met wie ze eigenlijk naar het feest moet. Maar ik kan natuurlijk ook heel origineel alleen gaan, of gewoon met vriendinnen. Ach ik zie het nog wel denkt ze, als ik er maar goed uit zie in mijn nieuwe jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 7:20 pm

TROY;

Troy zit te bedenken of hij het officeel aan gab zou vragen of zij met hem naar het feest wil gaan.
terwijl zij samen de school uit lopen vraagt troy aan gab , gab zullen we vanavond even wat afspreken gezellig Wink ?
Diep in gedachten over hoe die het zal vragen lopen ze verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 7:28 pm

Gabriella:

Gabriella loopt over de gang met Troy ze vertelt hem over sharpay, dat ze in een keer vroeg of ik al een jurk had maar ze niet wist of het nu interesse was of dat er iets meer achter zat. Maar ze had het gevoel dat Troy er niet bij was met zn gedachten. 'haha hoor je me wel?' vraagt ze lachend aan Troy. Ja zei die en vroeg toen of ze vanavond samen iets gingen doen.. 'Ja gezellig' zei ze daarop. Gewoon bij iemand thuis of gaan we ergens heen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 13, 2008 10:21 pm

Ryan

Ook Ryan is diep in gedachten over het bal. Ik ben een supermooi nieuw pak van pa gekregen, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Maar met wie moet ik nou naar het bal? denkt hij. Ik zal toch echt iemand moeten vragen.. in zijn achterhoofd heeft hij ook al wel een idee wie, maar zij zal vast wel met iemand anders gaan. "Hee Sharpay, met wie ga jij eigenlijk naar het bal? Of weet je dat nog niet?" vraagt hij aan zijn zus, als ze voorbij loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: