Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 14, 2008 1:37 am

Sharpay

'Ja tuurlijk, wat denk je'zegt ze als ze ryan tegen komt. Ze wil natuurlijk niet dat hij nog niet weet dat ze niemand heeft. Ze loopt maar snel naar de les voordat hij gaat vragen wie het is. Zo nog maar een les en dan zijn we uit. Sharpay kan der gedachten niet echt bij de les houden, Ze is maar aan het bedenken met wie ze naar het bal gaat. Waarom heeft er trouwens nog niemand mij gevraagd, denkt Ze probeert zich niet meer druk te maken over met wie ze gaat. Iemand moet haar maar kiezen. Sharpay was zo lang in gedachten dat ze niet doorhad dat ze les alweer afgelopen was, Wat zal ze nu gaan doen, shoppen, shoppen of shoppen. Dus ze gaat maar weer een keer naar de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 14, 2008 7:19 pm

Chad:

Chad wacht op Taylor en vraagt hoe laat ze wil gaan? En hij vraagt ook meteen of zij ook al door had sins Troy met Gabriella gaat dat ze ons niet meer zien staan?! Maar dan vraagt hij ook meteen of Taylor mee met he naar het bal wil?! Hij wacht op antwoord?! En denkt: Volgens-mij vind ze mij maar niks.(had ik haar maar niet gevraagt) Maar toch wacht hij op antwoord!! ZAl ze het nou willen zeg ja zeg ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 30
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 14, 2008 7:55 pm

Kelsi:

Als Kelsi met Martha praat voelt ze gewoon dat er iets mis is. Ze weet niet wat dat is maar dat heeft ze altijd al gehad. Ze voelt het gewoon aan als er iets niet goed zit. Dan vraagt Martha ineens of iemand al aan haar heeft gevraagd of ze mee wilt naar het bal. Kelsi bloost:' Euhm ja, nou, euhm Jason heeft me gevraagd..' Kelsi bloost nog meer. Maar dan loopt ze weg om naar de volgende les te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 15, 2008 4:19 pm

Later die avond lopen troy en gabriella buiten te wandelen.
Ze hebben het over het bal en wat ze aan gaan doen.
Gab heeft haar jurk al gekocht.
Troy denkt dat hij een broek van zijn vader aandoet met een witte blouse en een giletje Smile
Toen ze eindelijk uitgepraat waren over wat ze aan dededen gingen ze zitten bij een bankje aan het water .. gabb , zegt troy.
Zou jy myn date voor het bal willen zijn ?
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 15, 2008 8:54 pm

Gabriella:

Troy en Gabriella zaten op het bankje en toen vroeg Troy of ze met hem naar het bal wil.. ahh wat schattig denkt gabriella, echt zo lief dat die dat vraagt denk ze. Whahah zal ik voor de grap zeggen dat ik met iemand anders ga. Ze zegt 'oww ik had eigenlijk al met ryan afgesproken dat ik met hem ging'. Toen ze het gezicht van Troy zag kon ze het niet meer uithouden van het lachen..edit: 'NATUURLIJK WIL IK MET JOU NAAR HET BAL!!!'


Laatst aangepast door robinn op zo maa 16, 2008 2:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 16, 2008 1:18 pm

Taylor:

Als Taylor die avond bekaf op haar bed gaat liggen, denkt ze terug aan wat een rare dag het vandaag wel niet was. Eerst vroeg Chad of ze mee ging shoppen en daarna vroeg hij haar zelfs mee naar het bal. Ze had het nooit verwacht dat dit haar zou overkomen. Niet dat ze er niet blij mee is, want ze zei natuurlijk op beide vragen meteen ja! Taylor denkt dromend na over hoe geweldig het bal gaat worden, tot dat ze in eens aan Gabriella moet denken, het zit Taylor nog steeds niet lekker dat ze haar zo voorbij liep. Laat ik maar is een smsje sturen, denkt ze.

Heey Gab,
Ik vind het jammer dat we de laatste tijd niet
zoveel meer met elkaar omgaan,
miss moeten we binnenkort weer is wat afspreken?
Lekker bij kletsten of gewoon gezellig naar de stad?
XxX Taylor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 16, 2008 2:29 pm

Chad:

Yes! denkt Chad Taylor zei ja! waaw!!! ik mag met Taylor naar het bal! Ik stuur Troy meteen een sms-je:

Heey Troy!
Ik heb Taylor mee gevraagt naar het bal! En raad eens...ze zei JA!! Super he! Vanmiddag ben ik ook nog met haar naar de stad geweest! Enne morgen na school trainen? Met vriendelijke groet Chad!
Verzonden! En nu maar hopen dat hij gauw terug stuurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 16, 2008 11:54 pm

Troy:

Troy loopt net de douche uit als hij zijn mobiel hoort gaan , gabriella denkt hij !Smile . maar als hij zijn mobiel pakt ziet hij dat chad had gesmst.
Wooow vet leuk voor hem dat taylor met hem mee gaat Smile
Mm denkt hij misschien kunnen we een keer wat met zijn 4en gaan doen, nou daar hebben we het nog wel een keer over denkt hij en terwijl hij in bed gaat leggen smst die Chad terug.


Chad Dudee
Dat is echt chil heb je goed gedaan gozer tis een leuke meid Wink
Ja, morgen trainen is goed ik zie je morgen @ schooool.
latii
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimema maa 17, 2008 12:14 am

Gabriella:

Als gabriella die avond op de bank televisie gaat krijgt ze een smsje,, ze kijkt op haar telefoon. Oww taylor, die heb ik lang niet meer gesproken. Als ze het smsje leest schrikt ze. 'Taylor heeft helemaal gelijk, ze spreken elkaar bijna niet meer. Ze zit er zo overheen dat ze helemaal vergeet iets terug te sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimema maa 17, 2008 2:18 pm

Chad:

Chad wordt al vroeg wakker half 8! hij gaat zich douchen. En kleedt zich dan aan. Daarna gaat hij ontbijten.En ziet dat Troy al weer heeft terug gestuurt!Haha eens kijken of hij komt trainen?! Chad!! roept zijn moeder de schoolbus is er al! Chad pakt vlug zijn tas en rent weg! zegt nog snel dag mam! en hij is de deur weer uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 18, 2008 6:06 pm

troy:


Aaaah wat heb ik toch een hekel aan het geluid van een wekker denkt troy! Hij drukt hem uit en schiet in zijn kleren, hij doet zijn dingetjes maar hij was zo met zijn haar bezig dat hij geen tijd meer had om te ontbijte gelukkig had zijn lieve moeder al wat ingepakt Smile.
Hij wil net de deur uitlopen als hij opeens denkt dat hij zijn trainingspulle vergeet snel pakt hij zijn spullen en loopt naar de bushalte Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 18, 2008 8:02 pm

Gabriella:

Ze zit in de bus een beetje voor zich uit te staren. Ze heeft vannacht niet veel geslapen door het smsje.. Ze voelt zich zo schuldig dat ze taylor zo links heeft laten liggen en ze had het niet eens door. Dan schrikt ze, ze heeft haar nog niet eens een smsje terug gestuurd. Ze kan zich zelf wel voor der kop slaan. Het liefst gaat ze nu gelijk terug naar huis. Ze wil helemaal geen ruzie met taylor.

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry voor alles,
ik was zo geschrokken van je smsje dat ik je
helemaal ben vergeten iets terug te sturen en dat
ik je zo links heb laten liggen. Als je het goed vind
praten we er in de pauze even over. als je wil
xxx gab
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 18, 2008 8:45 pm

Sharpay:

Sharpay is voor de verandering een keer vroeg opgestaan. Haar vader brengt haar al wat vroeger naar school. Eenmaal op school aangekomen pakt ze allemaal blaadjes uit haar tas. Er zijn al wel een paar mensen op school, maar nog niet zoveel want er is nog geen schoolbus aangekomen. Sharpay loopt de school in en hangt overal waar ze maar kan een poster op met: Vote Sharpay for promqueen!!
Ooh ik zou straks wel de reacties willen zien van de anderen, denkt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 19, 2008 9:09 am

Chad:

In de bus zit Chad langs Troy.En zegt tof dat je meedoet met de training!!
Chad klwebbelt nog wat met Troy en stopt de bus bij de school! Chad stapt uit! en loopt de school binnen! naar het lokaal van Darbus.
Terug naar boven Ga naar beneden
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 19, 2008 10:47 am

Taylor:

Als Taylor de volgende ochtend wakker word, kijk ze meteen op haar mobieltje. Nog steeds geen smsje van Gab, denkt ze bedroeft. Is hun vriendschap door een jongen dan echt voorbij? Bedroeft kleed ze zich aan met de gedachte dat ze vandaag totaal geen zin heeft in school. Zelfs de gedachte om Chad weer te zien vrolijkt haar niet op. Als Taylor de bus ziet staan, pakt ze haar spullen en loopt ze de deur uit. Als ze eenmaal in de bus zit, merkt ze dat ze haar mobieltje is vergeten. Ach wat maakt het uit, niet dat ik belangrijk ben, denkt Taylor.


Laatst aangepast door x.assie.x op do maa 20, 2008 5:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 19, 2008 11:12 am

TROY:


De bus stopt en iedereen stapt uit Smile
het is altijd druk als de bus uitgaat, buiten ziet hij gab staan.
Hij loopt even naar der toe en geeft er een zoen en zegt, Goedemorgen prinses lekker geslapen? Embarassed
Ooh daar gaat de bel. Jaja de dag begint weer.
Troy loopt samen met Zeke naar het lokaal toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 19, 2008 2:34 pm

Chad:

Chad vraagt aan Taylor in de klas nog snel of ze na-school met heb naar de stad wil gaan om een outfit te kopen!Daar gaat de bel al weer Chad denkt jaja...de dag is weer begonnen! Darbus! roept alweer goeiemorgen kinderen!!! Chad heeft er op dit moment geen zin in school meer! cry2
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 19, 2008 7:13 pm

Gabriella:

Gabriella staat op het schoolplein. Ze ziet Troy naar der toe komen, hij vraagt aan haar of ze goed geslapen heeft, ze schud nee. 'ik heb gisteravond een smsje van taylor gehad... ze zei dat ze het jammer vond dat ik haar niet veel meer sprak sinds ik met jou iets heb. Ik had het niet eens door en toen vergat ik met mn stomme kop ook nog iets terug te sture, nu zal ze al helemaal boos zijn' zei gabriella met tranen in haar ogen, ze vind het zo erg. Ze was met Taylor zo hecht en ze wil niet dat alles nu kapot is. Dan loopt ze snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 20, 2008 5:36 pm

Taylor:

Als Taylor de bus uitstapt ziet ze Gabriella alweer bij Troy staan. Zal ze naar haar toen gaan, denkt Taylor. Maar dan bedenkt ze zich, Gabriella moet maar naar haar toe komen, zij negeert mijn smsje, ik heb in ieder geval geprobeert om onze vriendschap te redden, als zij dat niet wilt, ook best! Dan ziet ze Kelsi en Martha staan, ze loopt naar hun toe en samen lopen ze naar de eerste les.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 12:48 am

Gabriella:

In de pauze liep gabriella naar de aula. Ze ging alleen aan een tafeltje vlak bij de deur zitten zodat Taylor haar zag zitte als ze binnen zou komen. Ze zag Taylor samen met Zeke binnenkomen. Ze zag gabriella zitten maar ze liep gewoon door. Ik blijf nog 5 minuutjes zitten denkt gabriella. Als ze dan nog niet komt kan ik er ook niks meer aan doen. Na 5 minuten kwam Taylor nog niet. Gabriella bleef nog heel even zitten en toen ze Taylor weer weg zag lopen. Liep ze ook maar weg en liep ze naar Troy toe. Als zij niks meer aan onze vriendschap wil doen, hoeft het voor mij ook niet. Ik heb t nog geprobeerd, denkt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 12:02 pm

In de pauze loopt Marta naast Kelsi. Ze is zo moe en zit er helemaal doorheen. Dan houd ze het niet meer. Ze trekt Kelsi mee naar een hoekje en begin haar hele verhaal te vertellen. Ze is heel blij met Kelsi want ze luisterd goed. Na het verhaal van haar moeder komt ze bij het bal dat ze toch maar niet moet gaan enzo. Ze weet nou niet echt wat Kelsi ervan vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 5:28 pm

eindelyk weer Ryan

Ryan heeft nogsteeds niemand om mee naar het bal te gaan. Shit denkt hij, ik zit er toch wel mee. Bijna iedereen heeft al iemand, maar ik natuurlijk weer niet. In zijn achterhoofd weet hij al wel iemand om mee te gaan, maar dat durft hij echt niet te vragen. Ze vind hem vast niet leuk genoeg. En Sharpay zou het wel belachelijk vinden. Aaarrgh ik ben er klaar mee! denkt hij opeens. Ik ga het gewoon vragen. Ik vind haar al heel lang leuk en Sharpay kan me niks schelen. Ik ben niet langer haar schoothondje. Als Ryan naar de kantine loopt, ziet hij Martha en Kelsi zitten. Hij verzameld moed, en loopt erop af. "Hoi Martha!" zegt hij. Hij is doodzenuwachtig. "Ehm.. nou.. zoujemetmijnaarhetbalwillen?" flapt hij er doodzenuwachtig uit. Het liefst zou hij nu door de grond zakken! Oo god, wat zal ze zeggen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 30
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 7:22 pm

Kelsi

Als Martha alles heeft verteld is Kelsi verbaasd. Ze wist wel dat er iets aan de hand was, maar dit Shocked. kelsi weet niet goed wat ze moet zeggen en troost Martha maar. Ondertussen gaan er in haar hoofd 10tallen gedachten rond: Hoe ga ik haar helpen, wilt ze geholpen worden, hoe heeft ze het zo lang geheim kunnen houden, enz. Dan komt Ryan ineens aanlopen hij vraagt Martha uit..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 7:53 pm

troy:


Troy zit in de pauze hij voelt de duidelijke spanning tussen gab en taylor.
Hij vind het niet leuke n begint zich beetje schuldig tevoelen. ik en gab moeten ook tijd houde voor onze vrienden hoe graag we ook bij elkaar willen zijn.
Hij besluit er over met gab te praten en hij vraagt of ze even zin heb om buiten een ommetje te gaan maken;)
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitimevr maa 21, 2008 11:34 pm

Gabriella:

Als gabriella naar Troy loopt, vraagt Troy aan Gabriella of ze mee naar buiten wil lopen. Gabriella schrikt. Troy kijkt zo serieus. Gabriella denkt dat Troy het uit wil maken. Ze loopt met hem mee, ja mijn dag kan niet meer slechter. Taylor ben ik kwijt en daak is ze der vriendje ook nog kwijt. Ze gaan zitten op een bankje...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: