Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM RPG, het verhaal

Ga naar beneden 
+6
Annabel__
x.assie.x
Zanessafann
maaikee
robinn
Lian
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 27, 2008 6:59 pm

Gabriella:

'Ja ik ben zoo benieuwd wie het word maar ik denk eigenlijk al wie het word Wink heb je al die posters gezien, volgens mij durft niemand meer op iemand anders te stemme, maar ik ga niet op haar stemmen hoor. Ik weet denk ik al op wie ik ga stemmen. Weet jij eigenlijk al op wie jij gaat stemmen?' Ze zijn zo druk aan het praten dat ze niet eens door hebben dat de bus al stil staat voor de school. Ze lopen de schoolbus uit en gaan buite even samen op het grasveld zitte. Ze zien der rest ook hun kant opkomen. 'Wat vinden jullie eigenlijk van mijn idee voor vanavond? ik kan echt niet meer wachten en het duurt nog zo lang tot vanavond' zegt gabriella
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimedo maa 27, 2008 7:22 pm

De volgende morgen zit Martha aan het bed van haar moeder. Ze mag een dagje thuis blijven van school. Gisteren was zoo lief voor haar. Ze had haar echt even nodig. Maar ze heeft haar ook aan Ryan laten denken. Ze durft niet zo goed af te bellen. Maar als het pause is op East High belt ze hem toch maar even. Ze verteld alles en hij snapt het maar vind het heel erg jammer. Als ze heeft opgehangen en wel duizend keer haar excuses heeft aan geboden pakt ze de handen van haar moeder.Dan doet haar moederlangzaam haar ogen open. ,,Hee lieverd." Martha is zooo blij en ze knuffeld haar moeder. ,,Hoe gaat met je??" vraagt ze haar moeder. Goed zegt dat het goed gaat en als ze vraagt of ze zin heeft in het bal gelooft Martha haar oren niet. ,,Je denkt nou toch niet dat ik naar dat bal ga??'' zegt Martha alsof ze nog nooit zoiets raar heeft gehoord. Haar moeder lacht.. Ga gewoon plezier maken. Ik word echt wel weer beter hoor.. ,,Nee, dat doe ik niet'' zegt Martha. ,,Ja wel jij gaat vanavond gewoon lekker met Ryan. Ik word er heus niet eerder beter van als jij de hele tijd bij me bent terwijl vandaag je eerste bal is.. Ga gewoon lekker plezier maken'' Oke zegt Martha blij, dat ze toch kan en dat haar moeder zo positief is. Ze kan Ryan nog net even bellen en ook die is heel blij dat ze toch samen gaan. Oke tot vanavond zegt hij.. Ik kom je om 7 uur ophalen tot dan. Oke kus zegt Martha blij tot vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 28, 2008 12:27 am

TROY:


Alweeer ochtendd .. hij kijkt naar de fotó op zijn nachtkastje.. Ahh gabriellaa vanavond is het zo ver !Smile
Troy heeft er echt zin en gaat helemaal vrolijk zijn dingen doen.
Als hij op school aankomt is iedereen in een goede bui heerlijk het zonnnetje schijnt mensen zijn vrolijk!
En terwijl langzaam de ochtend voorbij gaat zit troy al weer in een van zijn laatste lessen hij smst gab.

Ik kan me niet voorstellen dat je er vanavond er nog mooier uit ziet als je nu al doet.
xx jouu ventje


Aaaah gaauw weg doen daar heb ej darbus al.
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 28, 2008 1:11 am

Gabriella:

Ze begint nu toch wel zenuwachtig te worden voor het bal. Ze zitten in de laatste les en dan mogen ze naar huis zodat ze zich allemaal klaar kunnen maken. Dan krijgt ze een smsje. Ze kijkt snel op haar telefoon. Hij is van Troy, snel kijkt ze wat hij heeft gestuurd. Ahhhh wat is hij toch lief, ze heeft echt het beste vriendje van de hele wereld. Ze stuurt snel iets terug
Dag aller knapste prins op het witte paard heart2 Razz
Ik kan niet wachten om met jou vanavond samen te zijn en met jou alleen te dansen
Xxx hou van je <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 28, 2008 3:46 am

Sharpay:

Als de les af is gelopen loopt sharpay naar gabriella. 'Hoi gab!' zegt ze. 'En al zin in vanavond? ik wel hoor, alleen ik had gehoord dat je helaas niet op mij ging stemme vanavond? Ja ik zat ook in de bus maar je had mij volgens mij niet gezien. Jammer want ik wilde wel op jou stemme waarschijnlijk, want ja op wie moet ik anders stemmen toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 28, 2008 4:01 am

Gabriella:
nou dat hoeft van mij ook niet hoor zegt ze tegen Sharpay. Luister sharpay, als jij er alles aan wil doen op promqueen te worden, nou ga je gang. Ik wil gewoon een leuke avond met mijn vrienden en ik had gehoopt dat wij ook een beetje een leuke avond hadden. Mij gaat het er gewoon om dat ik samen met mijn vrienden een leuke avond heb of ik nu promqueen word ofniet. Succes verder met je 'promqueen campagne'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimevr maa 28, 2008 4:07 am

Sharpay

Oohh ik dacht dat we inmiddels vrienden waren toch? Ik denk dan stem ik op jou, en stem jij op mij, zoals vrienden doen zegmaar. Maarja jij sluit mij weer is buiten door met je andere 'vrienden' alleen maar om te gaan. Maar als jij dat zo wil? Ga je gang.
En een beetje strijd is tog wel leuk over wie de promqueen word? iedereen wil dat tog? 'Jammer dat jij alleen maar schijnheilig doet van: ooh ik doe alles voor mn vrienden, promqueen worden interesseert me niks' zegt sharpay extra hard zodat iedereen het kan horen hoe schijnheilig ze wel niet is.
Dat je alles voor je vrienden doet merk ik niks van trouwens, eerst ruzie met je allerbeste vriendin taylor, en nou ookal met mij omdat je er niet tegen kan dat ik dalijk promqueen word.

Pff ik kan gab nu wel slaan denkt ze. Maar dat zal ik maar niet doen want dan mag ik daak niet naar het bal ofzo.
Sharpay loopt weg en steekt haar hand op naar gab en roept: 'Talk to the hand!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 1:31 am

TROY:


Troy ziet het gebeuren en loopt snel op gab af, gab trek het je niet aan ze word niet niets voor niets de ijskoningin genoemd!
Denk aan vanavond het word top schatje! het is nu al bijna eind van de middag vanavond is het al zo ver !Wink
Gezellig zitten ze nog wat daar en daar ziet troy de rest en roept ze even gezellig zitten met ze allen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 12:48 pm

Taylor:

Eindelijk is de dag voorbij, omdat ze zo uitkijkt naar vanavond, leek deze dag wel eeuwen te duren. Verder was het wel weer een hele gezellige schooldag nu ze weer vriendinnen is met Gab. Als Taylor de school uitloopt ziet ze dat Gabriella en Sharpay erge ruzie hebben. Zal ik naar ze toe gaan, denkt ze. Maar dan loopt Troy er al op af. Als Troy en Gab gaan zitten loopt ze naar hun toe. Heey, Gab gaat het? ik zag dat jullie ruzie hadden. Waar maakte Sharpay zich nu weer druk om, liep je in haar zonlicht ofzo? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 3:14 pm

Chad:

na-school ging Chad al naar snel naar huis! en legde alvast zijn kleren voor vanavond klaar! het leek wel eeuwen te duren voordat het eidenlijk avond wordt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 6:09 pm

Ryan

Ryan is dol blij dat Martha toch nog met hem naar het bal kan. Toen hij haar hele verhaal had gehoord was hij erg geschrokken, maar hij snapte haar situatie natuurlijk. Hij vind het zo erg voor haar! Ik hoop dat het vanavond een leuke avond wordt, en dat Martha niet te veel over haar moeder in zit.. vanavond moet een leuke avond worden voor iedereen, dus ook voor Martha! Als de lessen voorbij zijn ziet hij het "wildcat groepje" zitten. Hij twijfelt of hij er heen zal gaan, want hij zag net dat Sharpay ruzie maakte met Gab. Hij besluit er langs te lopen en maar naar huis te gaan. "Hoi allemaal!" roept hij vrolijk als hij langsloopt. Hij gaat snel naar huis, en zich alvast klaarmaken voor vanavond! Ik moet natuurlijk niet te laat bij Martha komen, denkt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 6:40 pm

Sharpay:

Pff zie troy & taylor meteen op gabriella afgaan, alsof zij weer is niks heeft gedaan, denkt sharpay. Maarja laat ik het maar negeren en gewoon naar huis gaan.
Als ze thuis is vraagt ze aan ryan: en hoe ga jij naar het bal? Ik had al een limo geregeld voor mij & zeke, miss wil je ook mee met ons samen met martha? Iedereen zal opkijken hoe wij uit zown vette limo zullen komen, dan lope we daar over de rode loper, iedereen maakt fotos van ons, geweldig tog? Okee iets te veel fantasie, maar we krijgen natuurlijk wel alle aandacht, ga je mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 6:55 pm

Ryan

Ryan is nogal overdonderd door het voorstel van Sharpay, om met een limo naar het bal te gaan.. "Tja.. leuk idee Sharpay, maar het gaat mij er niet zo om dat iedereen naar me kijkt." Hij vindt het maar een beetje overdreven. "En ik weet ook niet of Martha zich er wel prettig bij voelt, zoveel glamour en aandacht." verzint hij er nog snel achteraan, als hij het gezicht van Sharpay ziet. "Ik haal haar gewoon op met de auto van pa, gaan jij en Zeke maar met een limo." Snel gaat Ryan naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 7:10 pm

Martha:

Eindelijk heeft Martha weer is iets leuks. Ze hoeft zich geen zorgen te maken om haar moeder want daar gaat het nu weer helemaal goed mee en over 2 dagen mag ze weer thuis komen. Haar zusjes zijn bij de tante logeren zodat zij alle tijd voor zichzelf heeft. Ze Maakt een goede sweer door een lekker muziekje op en ze danst door de kamer heen. Ze ziet zich al helemaal dansen met Ryan. Ze doet haar jurkje aan en maakt zich op en ze heeft haar opgestoken. Het resultaat vind ze zelf helemaal niet slecht. Ze is precies op tijd klaar als ze het nog even staat te checken gaat de bel. Ze trekt snel haar nieuwe hakken aan stormt naar beneden. Heey zegt ze super vrolijk als ze de deur open doet. Ryan geeft haar een zoen op haar wang en Martha word rood. Snel pakt za haar tasje en doet ze de deur dicht een maal in de auto denkt ze: Let's Party
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 30
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 7:15 pm

Kelsi:

Als Kelsi zich klaarmaakt voor het bal denkt ze aan wat er afgelopen week is gebeurd. Het schooljaar was pas net begonnen en toch was er al zoveel gebeurd. Alles met Martha en haar moeder, de ruzie tussen Taylor en Gabi die alweer is opgelost, Sharpay die weer helemaal zichzelf is en een campagne voor haarzelf is begonnen en natuurlijk Jason die haar mee had gevraagd naar het bal. Als ze eindelijk klaar is hoort ze de bel. 'Ik ben precies op tijd', denkt Kelsi. Als ze de deur open doet staat daar Jason. Hij geeft haar een bos bloemen. Kelsi zet ze nog snel even in een vaas en dan gaan Jason en Kelsi naar het bal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
Zanessafann

Zanessafann


Aantal berichten : 2989
Registration date : 28-03-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 8:10 pm

TROY:


Troy is zich aan het klaarmaken voor het bal als hij klaar is gaat hij naar beneden. ooh wat zie je er leuk uit troy zegt zijn moeder. Dat grijze staat je goed!
troy kijkt op zijn telefoon, mam zou jy me kunnen brengen naar gabriella? we gaan met de cabrio van der oom. Ja is goed zegt zijn moeder en ze stappen in. Als ze daar aankomen ziet hij gab woow denkt hij. ze is echt net een prinses. Straks halen ze chad en taylor op en dan gaan ze opweg naar het bal:)
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 8:29 pm

Gabriella:

Gabriella trekt snel haar jurk aan. Hij is wit en hij heeft een grijze band met een strik aan de achterkant. Ze vond die strik zo leuk omdat Troy ook een grijs pak aan heeft. Haar oom heeft de cabrio net gebracht. Troy mag er in rijden als hij wil. Dan hoort ze de bel gaan. Ze rent naar beneden, het gaat wel wat moeilijker met hakken en een jurk aan maar ze kan niet wachten om Troy te zien. Ze doet de deur open, wouw wat ziet hij er sexy uit Wink ze geeft hem een zoen en ze lopen naar de auto. Wil jij in de auto rijden of moet ik vragen of mijn oom rijd?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 32
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 9:30 pm

Sharpay:

Okee, jammer dan niet zegt ze tegen ryan.
Dan gaat sharpay zich maar klaarmaken voor het bal, waar ze uren voor nodig heeft. Ze twijfelt toch nog steeds tussen twee jurken, maar uiteindelijk kiest ze toch voor het ene zwarte kortje jurkje.
Als ze uiteindelijk helemaal klaar is staat zeke al voor de deur. ´Pff je had wel iets meer aandacht aan je uiterlijk mogen besteden hoor, maargoed daar is het nu te laat voor´ zegt sharpay als ze zeke ziet staan. Kom we gaan snel de limo in, wat zal iedereen het leuk vinden ons zo te zien! zegt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimeza maa 29, 2008 9:32 pm

Ryan

Als Martha en Ryan eenmaal in de auto zitten, probeert hij maar een gesprek te beginnen."En, heb je zin in vanavond?" vraagt hij maar. Hij beseft nu pas hoe leuk hij haar eigenlijk vind. Hij wordt er helemaal zenuwachtig van! Wow, ik vind het echt zo leuk dat ik met Martha naar het bal mag. En ze ziet er zo mooi uit!! denkt hij. Zelf draagt hij een wit pak. Ik voel gewoon dat dit een superleuke avond wordt, denkt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 30, 2008 9:22 am

Chad:

Chad staat nu bij Taylor voor de deur en belt aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 30, 2008 12:31 pm

Aangekomen bij het bal helpt Ryan Martha de auto uitkomen. Martha gelooft haar oren niet als hij zegt dat ze er heel mooi uitziet. Met een rood hoofd zegt ze: Dank je, Jij ook! Samen lopen gearmd naar binnen. Martha is super zenuwachtig. Gelukkig zijn er nog niet zo veel mensen en ze gaan aan een tafeltje zitten met wat te drinken en ze kletsen. Dan komen Kelsi en Jason binnen en ze komen erbij zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 30, 2008 5:13 pm

Ryan

Ryan en Martha zitten samen aan een tafeltje. Gelukkig komen de gesprekken enzo nu wat opgang, en is Ryan niet meer zenuwachtig. Hij ziet dat Jason en Kelsi eraan komen. "Hey Jason en Kelsi! Hoe is het?" vraagt hij als ze bij hen komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 30
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 30, 2008 7:00 pm

Kelsi:

Terwijl Jason en Kelsi naar het bal rijden praten ze over van alles. Kelsi is blij dat het zo goed klikt, ze zou het vreselijk hebben gevonden als ze helemaal nergens over zouden kunnen praten. Eenmaal aangekomen op het bal ziet Kelsi Ryan en Martha zitten. 'Zullen we naar Ryan en Martha toegaan?', vraagt Kelsi aan Jason. Jason vindt het goed. Ze lopen naar Martha en Ryan en gaan bij hun zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
x.assie.x

x.assie.x


Aantal berichten : 989
Leeftijd : 32
Registration date : 01-06-07

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimezo maa 30, 2008 9:44 pm

Taylor:

De schooldag zelf ging super sloom voorbij, maar thuis gaat de tijd veel te snel, ik moet nog zoveel doen en het is al bijna tijd, denkt Taylor. Haar mooie zwarte jurk, met een band van diamantjes eromheen heeft ze gelukkig al aan. Ze is zo blij met de jurk. Ik had mazzel dat hij in de uitverkoop was anders had ik 'm nooit gekocht, denkt ze. Als ze nog snel even wat make-up op doet hoort ze de deurbel al. Oh daar is Chad al, wat is hij vroeg, denkt ze. Naja beter, dan kunnen ze nog even praten voordat Gab en Troy ons op komen halen. Strallend doet ze de deur open. 'Hoi Chad, kom nog even binnen, Gab en Troy zijn er nog niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hduffstuff.highforum.net
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitimema maa 31, 2008 8:46 am

Chad:

Hoi Taylor! o,ik dacht dat ze er al waren oke dan wachten we ff! En hij loopt mee naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM RPG, het verhaal   HSM RPG, het verhaal - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM RPG, het verhaal
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Rollenspel-
Ga naar: