Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "High School Musical komt naar Nederland"

Ga naar beneden 
+12
leonie
Fleur
Annabel__
maaikee
Anouk Xx
robinn
Onnymanon
RockinMind_x
Mariie
Niiesjuh
HSM 1,2 and 3
mamu
16 plaatsers
AuteurBericht
mamu

mamu


Aantal berichten : 198
Registration date : 25-01-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimewo jan 16, 2008 1:42 pm

In dit artikel staat wat meer informatie over de musical:

---------------------------------------
"High School Musical komt naar Nederland"
Datum: 14-01-08

We meldden het al eerder: High School Musical komt naar Nederland. Na de aankondiging van Joseph was er wat verwarring. Het betekent gewoon dat Joop van den Ende Theaterproducties met drie producties gaat touren.

Joop van den Ende Theaterproducties brengt volgend theaterseizoen High School Musical voor het eerst als grote reizende productie naar de Nederlandse theaters. De theaterproductie van Disney’s High School Musical is gebaseerd op de gelijknamige film die inmiddels is uitgegroeid tot een ware hit. De film High School Musical is buiten de VS inmiddels uitgebracht in ruim 100 landen. Deze week starten de audities voor High School Musical. High School Musical gaat in januari 2009 in première.

Erwin van Lambaart, Producent Joop van den Ende Theaterproducties: ‘Met deze nieuwe familiemusical, waar ouders met hun kinderen naartoe kunnen gaan, willen wij ons ook richten op een geheel nieuwe, jonge doelgroep. Het publiek van de toekomst kan zo ook op jonge leeftijd (6-15 jaar) kennis maken met musical.’ High School Musical van Disney Theatrical Productions ging afgelopen zomer in première in Amerika. Stage Entertainment UK heeft samen met Disney Theatrical Productions High School Musical doorontwikkeld en produceerde met hen de eerste Europese musicalversie. High School Musical gaat deze maand in Engeland in première. De Disney producties The Lion King, Beauty and the Beast en Tarzan werden eerder door Stage Entertainment geproduceerd in theaters in Nederland.

High School Musical is een eigentijdse musical en vertelt het verhaal over twee middelbare school leerlingen: Troy, de populaire sterspeler van het basketbalteam, en Gabriëlla, een verlegen studiebol die nieuw is op school. Als ze hun heimelijke passie voor zingen achterna willen gaan, en auditie doen voor de schoolmusical, brengt dat de sociale rangorde op school zodanig in de war dat ze op veel weerstand stuiten...

Joop van den Ende Theaterproducties produceert komend theaterseizoen drie grote reizende producties die nog nooit eerder in Nederland te zien waren. Naast High School Musical komen ook Sunset Boulevard en JOSEPH and the amazing technicolor dreamcoat naar Nederland.

Voor de audities van High School Musical is Joop van den Ende Theaterproducties op zoek naar talenten tussen de 17 en 25 jaar oud die kunnen dansen, zingen en acteren. Meer informatie hierover op http://www.musicals.nl.

Bron: Musicalworld.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimewo jan 23, 2008 11:17 pm

benieuwd wie de rollen gaan spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Niiesjuh

Niiesjuh


Aantal berichten : 3682
Leeftijd : 30
Localisation : Haarlem
Registration date : 30-06-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo jan 24, 2008 3:24 pm

Ik zie wel wat het wordt. Ben benieuwd!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.niesjepee.piczo.com
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo jan 24, 2008 7:22 pm

Ben ook benieuwd! Very Happy We zien het vanzelf Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
RockinMind_x

RockinMind_x


Aantal berichten : 44
Leeftijd : 29
Localisation : Newport
Registration date : 05-10-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimezo jan 27, 2008 1:56 am

Leuk Very Happy wil m ckr zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Onnymanon

Onnymanon


Aantal berichten : 173
Leeftijd : 31
Localisation : Gelderland - Nederland
Registration date : 23-08-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 4:35 pm

het lijkt me heel erg leuk

Misschien gaat Tiffany van Idols er ook in spelen, lijkt me best lachen Razz

Naast haar samenwoonplannen liggen er nog meer spannende dingen voor Tiffany in het verschiet. "Ik heb zojuist auditie gedaan voor de vrouwelijke hoofdrol in de Nederlandse musicalversie van 'High school musical' en kreeg vandaag een telefoontje dat ik word uitgenodigd voor de workshops", zegt ze. 'High school musical' zal naar verwachting januari 2009 in de Nederlandse theaters spelen.
http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=917515/sc=059f1e
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 4:55 pm

oww,, ik vraag me eik af of zij wel het typetje is voor die rol Razz maarjaa dat weet ik ook niet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Anouk Xx

Anouk Xx


Aantal berichten : 2175
Leeftijd : 28
Localisation : Gorinchem
Registration date : 03-04-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 5:03 pm

Oke.. Ik zie haar nou niet echt als een hsm-type maar goed.. confused
Terug naar boven Ga naar beneden
http://anouk-xx-95.hyves.nl/
maaikee

maaikee


Aantal berichten : 3661
Leeftijd : 33
Localisation : noord brabant
Registration date : 06-04-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 5:31 pm

ik zou haar wel een type vinden voor de rol, ze heeft alleen niet zown goede stem voor het theater denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 6:28 pm

jah dat bedoel ik erook bij Razz haar stem past denk ik niet bij de liedjes en zo goed vind ik haar stem ook niet
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Onnymanon

Onnymanon


Aantal berichten : 173
Leeftijd : 31
Localisation : Gelderland - Nederland
Registration date : 23-08-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 6:32 pm

ik vind haar stem ook helemaal niet mooi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariie

Mariie


Aantal berichten : 3407
Leeftijd : 31
Localisation : Nederland, IJlst
Registration date : 15-07-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 7:40 pm

ik vind haar vocaal echt niet sterk genoeg voor een musical hoor! ze kan leuk zingen ja, maar voor een musical.. ze zou vast best een leuke Sharpay zijn hoor Razz maar ik vind haar stem ook niet zo mooi Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://myspace.com/mariieeeojd
Annabel__

Annabel__


Aantal berichten : 2876
Leeftijd : 31
Localisation : Westland
Registration date : 24-04-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedo maa 06, 2008 7:50 pm

Ik zou het wel leuk vinden als zij erin zit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.annabel93.hyves.nl
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimevr maa 07, 2008 10:02 am

ik ben wel benieuwt zeg
Terug naar boven Ga naar beneden
leonie

leonie


Aantal berichten : 716
Leeftijd : 32
Localisation : terneuzen
Registration date : 26-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimeza maa 08, 2008 12:45 am

klinkt leuk allemaal k ben idd ook benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
HSM 1,2 and 3

HSM 1,2 and 3


Aantal berichten : 1119
Leeftijd : 30
Registration date : 26-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimema maa 10, 2008 10:13 pm

ME 2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessicax

Jessicax


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 29
Registration date : 11-03-08

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimewo maa 12, 2008 9:29 pm

ik ook maar,kan iemand mij vertellen hoe je zo"n grote plaatje in het midden krijgt? probeer van alles! study
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimewo maa 12, 2008 10:04 pm

dat staat bij hulp,, dus wil je dat niet overal zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
HSMxLove

HSMxLove


Aantal berichten : 687
Leeftijd : 29
Registration date : 20-04-08

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: HSM   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimezo apr 20, 2008 3:34 pm

Ik ben ook erg benieuwd
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma




Aantal berichten : 76
Leeftijd : 31
Registration date : 01-04-08

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimema apr 21, 2008 10:34 am

hopelijk komen ze ook naar belgie affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
HSMxLove

HSMxLove


Aantal berichten : 687
Leeftijd : 29
Registration date : 20-04-08

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: HSM   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimema apr 21, 2008 3:48 pm

Ik ook benieuwd zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Axelletje

Axelletje


Aantal berichten : 31
Registration date : 14-09-07

"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimedi mei 06, 2008 9:23 pm

echt zo leuk ik wil er echt naartoe als hij er is
Terug naar boven Ga naar beneden
ADIM
Gast




"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitimezo mei 11, 2008 2:03 pm

Jep hij is er al
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"High School Musical komt naar Nederland" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "High School Musical komt naar Nederland"   "High School Musical komt naar Nederland" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"High School Musical komt naar Nederland"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» "Zac Efron tekent voor High School Musical 3"
» HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!
» "Walk Hard: The Dewy Cox Story" after party foto's
» High School Musical 3 Tracklist
» High School Musical 2 op Jetix

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: High School Musical :: Nieuws-
Ga naar: