Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!

Ga naar beneden 
+14
Zac&VanessaFAN
Anouk Xx
MarcellaenVanessa
Lisanne,,
maaikee
baby v
robinn
RockinMind_x
Annabel__
Tar-Minyatur
Mariie
x_Claiire
Niiesjuh
mamu
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
mamu

mamu


Aantal berichten : 198
Registration date : 25-01-07

HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!   HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 18, 2008 12:45 pm

Zal ik anders al deze topics uit het nieuwsgedeelte sluiten? want de gewone site is nu allang weer open.
Terug naar boven Ga naar beneden
robinn

robinn


Aantal berichten : 3455
Leeftijd : 32
Localisation : Brabant
Registration date : 12-05-07

HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!   HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 18, 2008 12:54 pm

jaa van mij mag het Razz als we nieuws hebben komt het toch gewoon bij algemeen of bij de persoon waar het nieuws van is. En hier bij nieuws worden alleen maar hele oude topics omhoog gehaald en dan is het toch elke keer een onzin berichtje om het zo maar even te zeggen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.heartzanessa.co.nr/
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!   HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 18, 2008 1:33 pm

robinn schreef:
jaa van mij mag het Razz als we nieuws hebben komt het toch gewoon bij algemeen of bij de persoon waar het nieuws van is. En hier bij nieuws worden alleen maar hele oude topics omhoog gehaald en dan is het toch elke keer een onzin berichtje om het zo maar even te zeggen Razz
ja,idd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Aantal berichten : 498
Leeftijd : 29
Localisation : Nerderland!
Registration date : 07-01-08

HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!   HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 18, 2008 1:36 pm

Mariie schreef:
Zac&VanessaFAN schreef:
Van mij hoeven er niet meer te komen eingelijk
ik bedoel... hun gaan ook verder,
en dan is het ook niet echt meer HIGH SCHOOL musical

Idd, als ze hun diploma hebben is het klaar. Dan gaan ze verder met hun leven en weg van High School Smile.
daar zijn ze al vanaf! Zac heeft een jaar of 2 geleden zijn school afgemaakt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!   HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
HSM 2 best bekeken op Jetix! + HSM2 weer op tv!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» High School Musical 2 op Jetix
» High School Musical Talentenjacht bij Jetix
» Vanessa's album release Nederland! + HSM2 op tv

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: High School Musical :: Nieuws-
Ga naar: